Zákaznícka linka (8:00-16:00)+421 903 515 577
00 €

V košíku zatiaľ nič nie je

Prechádzať odporúčané produkty

Spôsoby doručenia

  • GLS GLS 5 €
  • GLS Packeta 3 €

Nakúpte ešte za 60 € a získajte DOPRAVU ZADARMO!

Tovar dodáme do 2 pracovných dní
Do košíka

Záruka

Záruka Na zakúpený tovar Bagmaster sa vzťahuje zákonná záruka v dĺžke 24 mesiacov (§ 620 Občianskeho zákonníka). Záručná doba každého tovaru začína plynúť okamihom, kedy kupujúci prevezme vec od predávajúceho (§ 621 občianskeho zákonníka – zákona č. 40/1964 Zb. v znení noviel, ďalej iba OZ). Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým používaním (§ 619 OZ). To znamená, že predávajúci bude poskytovať dvojročnú záruku iba na chyby. A chybu výrobku nie je možné zamieňať s jeho životnosťou. Reklamovať nie je možné ani chybu, ktorú ste spôsobili vlastným zavinením, napr. mechanické poškodenie.

NOVINKA - Pretože neustále zvyšujeme kvalitu svojich výrobkov, na batohy  vám ako novinku na našom e-shope poskytujeme predĺženú záruku, a to o 12 mesiacov dlhšie ako je zákonná záruka.

Definícia predĺženej záruky:

  • predĺžená záruka pozostáva v predĺžení bezplatnej servisnej opravy niektorých výrobkov nad rozsah zákonnej záruky tj. 24 mesiacov.
  • predĺžená záruka je služba, ktorá poskytuje bezplatný servis potrebná k odstráneniu všetkých závad výrobku spôsobených chybným materiálom alebo vadou výroby, ku ktorým dôjde pri bežnom používaní, prejevia sa a sú uplatnené v dobe platnosti predĺženej záruky.
  • právne sa bezplatný servis riadi ustanoveniami o oprave veci podľa Občianskeho zákonníku.

Táto predĺžená záruka na batohy  sa nevzťahuje na poškodenie tovaru ktoré vznikli:

  • mechanickým poškodením tovaru,
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určené,
  • zanedbaním starostlivosti o tovar,
  • tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v priloženej dokumentácii
  • vykonaním nekvalifikovaného zásahu či opravou tovaru mimo servis (reklamácia) BAGMASTER - SK, s.r.o.
  • tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom, ak vznikla vada v dôsledku tejto úpravy,
  • tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou.

Reklamačný pooriadok spoločnosti BAGMASTER - SK, s.r.o. v celom jeho znení nájdete tu: reklamačný poriadok