Zákaznícka linka (8:00-16:00)+421 903 515 577
00 €

V košíku zatiaľ nič nie je

Prechádzať odporúčané produkty

Spôsoby doručenia

  • GLS GLS 5 €
  • GLS Packeta 3 €

Nakúpte ešte za 60 € a získajte DOPRAVU ZADARMO!

Tovar dodáme do 2 pracovných dní
Do košíka

Často kladené otázky

Neviem si rady s výberom batohu. Môže Vám niekto poradiť?

Pokiaľ Vás zaujíma čokoľvek ohľadne batohov alebo nie ste si istí, či ste vybrali správny batoh, nebojte sa nás kedykoľvek kontaktovať e-mailom (info@bagmaster.sk) alebo telefonicky (tel.: mobil: +421 903 515 577)'''.

Veľmi radi Vám poradíme a zodpovieme Vaše otázky.

Pripravili sme pre Vás návod, ako si vybrať:
 

  • školské aktovky a batohy
  • športové batohy
  • detské batohy
  • školské batohy pre prváčikov

Ako správne vyčistiť batoh?

Pokiaľ Váš batoh už nevyzerá ako nový, nebojte sa ho poriadne vydrhnúť. Ako a čím? Ak si nie ste istý, pozorne si prečítajte náš odborný článok venovaný správnemu čisteniu našich batohov, tašiek, krosien či ďalších doplnkov.

Ako zistím, či je tovar skladom?

Tovar, ktorý vidíte na e-shope bagmaster.sk, je skladom, pokiaľ v tabuľke pod popisom produktu vidíte „SKLADEM – ANO“. Pokiaľ tovar nie je skladom, na e-shope by sa nemal ani zobraziť a nemal by sa teda dať ani objednať.

Objednávam tovar na e-shope, ale objednávku mi nejde odoslať. Čo mám robiť?

V prípade, že Vám nejde objednávku z akéhokoľvek dôvodu odoslať, kontaktujte nás, prosím, telefonicky (tel.:mobil: +421 903 515 577) alebo e-mailom (info@bagmaster.sk).

Po odoslaní objednávky mi malo prísť do niekoľko sekúnd potvrdenie na môj e-mail. Nič som však nedostal/la. Ako zistím, že moja objednávka bude spracovaná?

Najpr si pozrite záložku SPAM. Najlepším spôsobom, ako vyriešiť tento problém, je kontaktovať nás telefonicky (tel.: mobil: +421 903 515 577) alebo e-mailom (info@bagmaster.sk).

Od akej sumy neplatím poštovné?

Poštovné za Vás uhradíme, pokiaľ si objednáte tovar za celkovou sumu 60,- EUR a viac.

Aká je doba dodania tovaru?

Obvykle je tovar dodaný do 3 pracovných dní. 

Je možné objednaný tovar vymeniť alebo vrátiť?

Tovar zakúpený v našom e-shope www.bagmaster.sk je možné vymeniť alebo vrátiť a to do 14 dní. Vždy je potrebné nás kontaktovať  info@bagmaster.sk a vopred sa dohodnúť na postupe. Tovar je potom nutné vrátiť zabalené v originálnom obale zo všetkými visačkami. Je potrebné ho zaslať späť BAGMASTER - SK s.r.o. Gorkého 27 98601 Fiľakovo

Je možné objednaný tovar vymeniť alebo vrátiť na predajni?

Bohužiaľ pokiaľ bol tovar zakúpený v e-shope, nie je možné ho vymeniť alebo vrátiť na predajni. 

Čo mám robiť, keď zistím chybu na batohu? Kde ho môžem reklamovať?

Vždy je potrebné nás kontaktovať  info@bagmaster.sk a vopred sa dohodnúť na postupe. Tovar je potom nutné vrátiť zabalené. Je potrebné ho zaslať späť BAGMASTER - SK s.r.o. Gorkého 27 98601 Fiľakovo. K tovaru je potrebné pribaliť lístok so stručným popisom chyby, telefonickým kontaktom a kópiou dokladu o zakúpení (faktúra).

Je možné si tovar objednaný v e-shope vyzdvihnúť osobne?

Nie.