Často kladené otázky
Neviem si rady s výberom batohu. Môže Vám niekto poradiť?
Pokiaľ Vás zaujíma čokoľvek ohľadne batohov alebo nie ste si istí, či ste vybrali správny batoh, nebojte sa nás kedykoľvek kontaktovať e-mailom (info@bagmaster.sk) alebo telefonicky (tel.: mobil: +421 903 515 577)'''.
Veľmi radi Vám poradíme a zodpovieme Vaše otázky.
Pripravili sme pre Vás návod, ako si vybrať:
- školské aktovky a batohy
- športové batohy
- detské batohy
- školské batohy pre prváčikov
Ako správne vyčistiť batoh?
Pokiaľ Váš batoh už nevyzerá ako nový, nebojte sa ho poriadne vydrhnúť. Ako a čím? Ak si nie ste istý, pozorne si prečítajte náš odborný článok venovaný správnemu čisteniu našich batohov, tašiek, krosien či ďalších doplnkov.
Ako zistím, či je tovar skladom?
Tovar, ktorý vidíte na e-shope bagmaster.sk, je skladom, pokiaľ v tabuľke pod popisom produktu vidíte „SKLADEM – ANO“. Pokiaľ tovar nie je skladom, na e-shope by sa nemal ani zobraziť a nemal by sa teda dať ani objednať.
Objednávam tovar na e-shope, ale objednávku mi nejde odoslať. Čo mám robiť?
V prípade, že Vám nejde objednávku z akéhokoľvek dôvodu odoslať, kontaktujte nás, prosím, telefonicky (tel.:mobil: +421 903 515 577) alebo e-mailom (info@bagmaster.sk).
Po odoslaní objednávky mi malo prísť do niekoľko sekúnd potvrdenie na môj e-mail. Nič som však nedostal/la. Ako zistím, že moja objednávka bude spracovaná?
Najpr si pozrite záložku SPAM. Najlepším spôsobom, ako vyriešiť tento problém, je kontaktovať nás telefonicky (tel.: mobil: +421 903 515 577) alebo e-mailom (info@bagmaster.sk).
Od akej sumy neplatím poštovné?
Poštovné za Vás uhradíme, pokiaľ si objednáte tovar za celkovou sumu 60,- EUR a viac.
Aká je doba dodania tovaru?
Obvykle je tovar dodaný do 3 pracovných dní.
Je možné objednaný tovar vymeniť alebo vrátiť?
Tovar zakúpený v našom e-shope www.bagmaster.sk je možné vymeniť alebo vrátiť a to do 14 dní. Vždy je potrebné nás kontaktovať info@bagmaster.sk a vopred sa dohodnúť na postupe. Tovar je potom nutné vrátiť zabalené v originálnom obale zo všetkými visačkami. Je potrebné ho zaslať späť BAGMASTER - SK s.r.o. Gorkého 27 98601 Fiľakovo
Je možné objednaný tovar vymeniť alebo vrátiť na predajni?
Bohužiaľ pokiaľ bol tovar zakúpený v e-shope, nie je možné ho vymeniť alebo vrátiť na predajni.
Čo mám robiť, keď zistím chybu na batohu? Kde ho môžem reklamovať?
Vždy je potrebné nás kontaktovať info@bagmaster.sk a vopred sa dohodnúť na postupe. Tovar je potom nutné vrátiť zabalené. Je potrebné ho zaslať späť BAGMASTER - SK s.r.o. Gorkého 27 98601 Fiľakovo. K tovaru je potrebné pribaliť lístok so stručným popisom chyby, telefonickým kontaktom a kópiou dokladu o zakúpení (faktúra).
Je možné si tovar objednaný v e-shope vyzdvihnúť osobne?
Nie.