Ako získavame zákaznícke recenzie?
Ako iste viete, po nákupe našich produktov môžete svoju spokojnosť s novým batohom taktiež ohodnotiť. Pokiaľ túto možnosť využijete, budeme samozrejme radi. Vaša spokojnosť je pre nás skutočne dôležitá, rovnako ako vaše názory a ďalšie podnety. Ohľadom týchto hodnotení ale panuje rada pochybností a neistôt. Poďme si teda objasniť, od koho hodnotenie našich produktov berieme a ako to skrátka celé funguje.
Kde teda hodnotenie získavame?
Ak si na našom e-shope bagmaster.sk objednáte akýkoľvek tovar, po 7 dňoch od expedície zásielky vám pošleme e-mail, kde sa dozviete, ako môžete spokojnosť s našimi produktmi ohodnotiť. Zdôrazňujeme, že všetky hodnotenia, ktoré na našom webe nájdete, pochádzajú výhradne od našich reálnych zákazníkov a sú úplne autentické. Hodnotenie navyše neupravujeme ani inak nemeníme.
Ako a kde ešte môžete náš e-shop ohodnotiť?
Okrem vyššie spomínaného spôsobu sú tu ešte ďalšie možnosti. Ďalšou takou možnosťou je porovnávací portál Heureka.sk, kde môžete tiež vyjadriť svoj názor. Na Heureke sme navyše vďaka vašej spokojnosti získali dokonca certifikát Overené zákazníkmi, za čo vám úprimne ďakujeme.
Rovnako tak môžete na hodnotenie využiť aj náš profil na sociálnej sieti Facebook, kde si váš názor rovnako tak radi prečítame.
Vaše hodnotenia si naozaj vážime a dúfame, že v nich budete pokračovať aj naďalej. Je to práve vaša spätná väzba, vďaka ktorej sa môžeme neustále posúvať tým správnym smerom a vychytávať všetky nedostatky, aby ste sa u nás vždy cítili čo najlepšie.
Pokiaľ vás napadá akákoľvek otázka, ktorá by sa týkala napríklad vašich objednávok, ponúkaných produktov či akýchkoľvek prevádzkových záležitostí, neváhajte sa na nás obrátiť na e-maile info@bagmaster.sk.